0,00 Kč
0
 
 
 
 

Cena dopravy a způsob platby


Potěšení z rozbalování a 100% garance doručení bez poškození 
Prodáváme kvalitní zboží, které si zaslouží i odpovídající péči při přepravě. Objednávku zabalíme tak, abychom minimalizovali riziko poškození při přepravě. Je to především v našem zájmu Vám doručit zboží krásné a nepoškozené. Dojde-li i přes veškeré naše úsilí k poškození při přepravě, obratem posíláme zboží nové na naše náklady.
 

Překvapivě rychlé dodání 
Máme vždy velkou radost, když nám píšete, že jste byli mile překvapeni rychlostí dodání. Učiníte-li objednávku v pracovní den do 10 hodin, ještě tentýž den od nás odejde.
 

Vždy Vás rádi uvidíme naživo 
Navštivte nás v naší prodejně v Praze 4 Modřanech a můžete si vyzvednout Vaši objednávku a zároveň prohlédnout naživo mnoho dalších zajímavých produktů. Ukázat kontakt
 
ZásilkovnaZpůsob doručení Českou poštouZpůsob doručení PPL
 
 
TypPlatbaCena
Osobní vyzvednutíHotově nebo platební kartou0,- Kč 
Osobní vyzvednutí s platbou předemBankovní převod, platební brána0,- Kč
Osobní vyzvednutí s bleskurychlou výrobou - 60 minut (u produktů s Vašimi texty)Platební karta, platební brána200,- Kč
Zásilkovna - Vaše nejbližší výdejní místo - do 1 - 2 pracovních dní - NEJOBLÍBENĚJŠÍ Bankovní převod, platební brána 79,- Kč 
Zásilkovna - Vaše nejbližší výdejní místo - do 1 - 2 pracovních dníDobírkou109,- Kč
Zásilkovna - křehký balík - Vaše nejbližší výdejní místo - do 1 - 2 pracovních dníBankovní převod, platební brána99,- Kč
Zásilkovna - křehký balík - Vaše nejbližší výdejní místo - do 1 - 2 pracovních dníDobírkou129,- Kč
Česká pošta - Doporučená zásilka - doručení zpravidla do 3 - 5 pracovních dní *)Bankovní převod, platební brána89,- Kč
Česká pošta - Doporučená zásilka - doručení zpravidla do 3 - 5 pracovních dní *)Dobírkou119,- Kč
Doručení kurýrní službou na adresu - do 2 - 3 pracovních dníBankovní převod, platební brána119,- Kč
Doručení kurýrní službou na adresu - do 2 - 3 pracovních dníDobírkou149,- Kč
Doručení kurýrní službou na adresu - křehký balík - do 2 - 3 pracovních dníBankovní převod, platební brána129,- Kč
Doručení kurýrní službou na adresu - křehký balík - do 2 - 3 pracovních dníDobírkou159,- Kč
PPL - do 1 - 2 pracovních dníBankovní převod, platební brána119,- Kč
PPL - do 1 - 2 pracovních dníDobírkou149,- Kč
PPL - křehký balík - do 1 - 2 pracovních dníBankovní převod, platební brána129,- Kč
PPL - křehký balík - do 1 - 2 pracovních dníDobírkou159,- Kč
Zásielkovňa.sk, Slovensko, Německo a další země EUBankovní převod, platební bránaod 99,- Kč

*) Česká pošta - Ekonomická doporučená zásilka s dodáním 3 - 5 pracovních dní se zobrazí v nabídce dopravy pouze v případě, že nepřekračuje stanovené parametry maximálních rozměrů a maximální ceny zásilky.

Číslo zásilky pro sledování Vám vždy zašleme na e-mail i při podání Doporučené zásilky. 

Možnosti platby:

V případě osobního vyzvednutí

- Hotově
- Platební kartou přes terminál (lze i bezkontaktní kartou, telefonem i hodinkami)
 

V případě zásilky

- Dobírka (kromě zboží vyráběného na zakázku - tužky, lžičky, svatební stromy se jmény, skleničky atd.)
- Platební brána GoPay (platební karty VISA a MasterCard, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen bank, Fio banka, mBank a GoPay peněženka)
- Bankovním převodem - platební informace přijdou v potvrzovacím e-mailu
  • Číslo účtu: 2300360541/2010
  • Specifický symbol: 0308
  • Variabilní symbol: číslo objednávky, které Vám přijde e-mailem
- Bankovním převodem ze zahraničí
  • Majitel účtu: Smart Factory Group, s.r.o.
  • Banka: Fio banka, a.s.
  • IBAN: CZ4220100000002300360541
  • BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
  • Variabilní symbol: číslo objednávky, které Vám přijde e-mailem
 

Převzetí a reklamace zásilky:

Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď osobně, telefonicky, e-mailem nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.

Podání reklamace poškozené zásilky:

Česká pošta

Zjístíte-li po převzetí zásilky, že je obsah poškozen, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení u České pošty je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po převzetí zásilky. Zásilku je nutné dodat České poště v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení a poškozeného obsahu.
 

PPL

Obdržíte-li poškozenou zásilku, je potřeba to nahlásit do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky přepravní společnosti PPL. Nahlášení škody můžete provést buď prostřednictvím reklamačního formuláře na www.ppl.cz v sekci reklamace, telefonicky na 840 775 775 nebo e-mailem. Vždy je potřeba uvést kompletní adresu doručení, telefonický kontakt, číslo reklamované zásilky a co bylo poškozeno, případně ještě obsah zásilky. Následně Vás kontaktuje společnost PPL ohledně sepsání zápisu o škodě. Se zásilkou nesmí být manipulováno, a to včetně výplní a dalšího obsahu balení do doby, než dojde k dokumentaci škody.
 

Zásilkovna

Kontaktujte přímo nás přes e-mail info@svatebni-diar.cz.
Nákupní košík

Košík je prázdný

Facebook
Poslední navštívené produkty
  • Doposud jste žádný produkt nenavštívil(a).
Měna
 
0
Měna
 
© Svatební diář - Obchod, který Vám dělá radost