Cena dopravy a způsob platby

Potěšení z rozbalování a 100% garance doručení bez poškození
Prodáváme kvalitní zboží, které si zaslouží i odpovídající péči při přepravě. Objednávku zabalíme tak, abychom minimalizovali riziko poškození při přepravě. Je to především v našem zájmu Vám doručit zboží krásné a nepoškozené. Dojde-li i přes veškeré naše úsilí k poškození při přepravě, obratem posíláme zboží nové na naše náklady.

Překvapivě rychlé dodání
Máme vždy velkou radost, když nám píšete, že jste byli mile překvapeni rychlostí dodání. Učiníte-li objednávku v pracovní den do 10 hodin, ještě tentýž den od nás odejde.

Vždy Vás rádi uvidíme naživo
Navštivte nás v naší prodejně v Praze 4 Modřanech a můžete si vyzvednout Vaši objednávku a zároveň prohlédnout naživo mnoho dalších zajímavých produktů. Ukázat kontakt
Typ | Platba | Cena |
---|---|---|
Osobní vyzvednutí | Hotově nebo platební kartou | 0,- Kč |
Osobní vyzvednutí s platbou předem | Bankovní převod, platební brána | 0,- Kč |
Osobní vyzvednutí s bleskurychlou výrobou - 60 minut (u produktů s Vašimi texty) | Platební karta, platební brána | 200,- Kč |
Zásilkovna - Vaše nejbližší výdejní místo - do 1 - 2 pracovních dní - NEJOBLÍBENĚJŠÍ | Bankovní převod, platební brána | 79,- Kč |
Zásilkovna - Vaše nejbližší výdejní místo - do 1 - 2 pracovních dní | Dobírkou | 109,- Kč |
Zásilkovna - křehký balík - Vaše nejbližší výdejní místo - do 1 - 2 pracovních dní | Bankovní převod, platební brána | 99,- Kč |
Zásilkovna - křehký balík - Vaše nejbližší výdejní místo - do 1 - 2 pracovních dní | Dobírkou | 129,- Kč |
Česká pošta - Doporučená zásilka - doručení zpravidla do 3 - 5 pracovních dní *) | Bankovní převod, platební brána | 89,- Kč |
Česká pošta - Doporučená zásilka - doručení zpravidla do 3 - 5 pracovních dní *) | Dobírkou | 119,- Kč |
Doručení kurýrní službou na adresu - do 2 - 3 pracovních dní | Bankovní převod, platební brána | 119,- Kč |
Doručení kurýrní službou na adresu - do 2 - 3 pracovních dní | Dobírkou | 149,- Kč |
Doručení kurýrní službou na adresu - křehký balík - do 2 - 3 pracovních dní | Bankovní převod, platební brána | 129,- Kč |
Doručení kurýrní službou na adresu - křehký balík - do 2 - 3 pracovních dní | Dobírkou | 159,- Kč |
PPL - do 1 - 2 pracovních dní | Bankovní převod, platební brána | 119,- Kč |
PPL - do 1 - 2 pracovních dní | Dobírkou | 149,- Kč |
PPL - křehký balík - do 1 - 2 pracovních dní | Bankovní převod, platební brána | 129,- Kč |
PPL - křehký balík - do 1 - 2 pracovních dní | Dobírkou | 159,- Kč |
Zásielkovňa.sk, Slovensko, Německo a další země EU | Bankovní převod, platební brána | od 99,- Kč |
*) Česká pošta - Ekonomická doporučená zásilka s dodáním 3 - 5 pracovních dní se zobrazí v nabídce dopravy pouze v případě, že nepřekračuje stanovené parametry maximálních rozměrů a maximální ceny zásilky.
Číslo zásilky pro sledování Vám vždy zašleme na e-mail i při podání Doporučené zásilky.
Možnosti platby:
V případě osobního vyzvednutí
- Hotově- Platební kartou přes terminál (lze i bezkontaktní kartou, telefonem i hodinkami)
V případě zásilky
- Dobírka (kromě zboží vyráběného na zakázku - tužky, lžičky, svatební stromy se jmény, skleničky atd.)
- Platební brána GoPay (platební karty VISA a MasterCard, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen bank, Fio banka, mBank a GoPay peněženka)
- Bankovním převodem - platební informace přijdou v potvrzovacím e-mailu
- Platební brána GoPay (platební karty VISA a MasterCard, Česká spořitelna, Komerční banka, Raiffeisen bank, Fio banka, mBank a GoPay peněženka)
- Bankovním převodem - platební informace přijdou v potvrzovacím e-mailu
- Číslo účtu: 2300360541/2010
- Specifický symbol: 0308
- Variabilní symbol: číslo objednávky, které Vám přijde e-mailem
- Majitel účtu: Smart Factory Group, s.r.o.
- Banka: Fio banka, a.s.
- IBAN: CZ4220100000002300360541
- BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
- Variabilní symbol: číslo objednávky, které Vám přijde e-mailem
Převzetí a reklamace zásilky:
Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví jakékoliv známky poškození. Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte. Ihned po převzetí zboží je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamaci, a to buď osobně, telefonicky, e-mailem nebo poštou na kontaktní adrese našeho obchodu. Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce.
Podání reklamace poškozené zásilky:
Česká pošta
Zjístíte-li po převzetí zásilky, že je obsah poškozen, můžete uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení u České pošty je možné zahájit nejpozději do 2 pracovních dnů po převzetí zásilky. Zásilku je nutné dodat České poště v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení a poškozeného obsahu.
PPL
Obdržíte-li poškozenou zásilku, je potřeba to nahlásit do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky přepravní společnosti PPL. Nahlášení škody můžete provést buď prostřednictvím reklamačního formuláře na www.ppl.cz v sekci reklamace, telefonicky na 840 775 775 nebo e-mailem. Vždy je potřeba uvést kompletní adresu doručení, telefonický kontakt, číslo reklamované zásilky a co bylo poškozeno, případně ještě obsah zásilky. Následně Vás kontaktuje společnost PPL ohledně sepsání zápisu o škodě. Se zásilkou nesmí být manipulováno, a to včetně výplní a dalšího obsahu balení do doby, než dojde k dokumentaci škody.